Ні для кого не секрет, що значна частина військовослужбовців слідкують за дописами “НачШтабу”. Здається, що саме там розміщують альтернативну інформацію з інсайдерських джерел. Пости позбавлені пафосу та офіціозу, який присутній на офіційних ресурсах. Телеграм-канал “НачШтабу” досить популярний серед молоді та старшого покоління військовослужбовців. Найбільш незадоволені своєю службою мають можливість поширити власні, переважно негативні, відгуки через цей канал.

Варто звернути увагу на те, що не завжди  публікується уся інформація, яку надають військовослужбовці. Часто оприлюднюють лише частину, все інше залишається в архіві адміністраторів каналу.

Що може відбуватися з отриманою інформацією?

Перш за все, – це передача персональних даних військовослужбовців до РФ. Схема проста: виявити особу, що йде на контакт та готова для подальшої співпраці. Багато інформації не потрібно: достатньо ім’я, прізвища, номера військової частини. У майбутньому можливе навіть вербування, яке буде пояснюватися грошовою нагородою за отриману інформацію. 

На яких  підставах ми можемо зробити висновки щодо сумнівності “НачШтабу”?

1. Щотижневе розміщення фото жінок-військовослужбовців. Ці фото є результатом професійного моніторингу особистих сторінок у соцмережах. Нам вдалося дізнатися, що переважна більшість не надавали згоди на поширення їх фото. Отже, відбувається звичайний алгоритм пошуку ваших світлин на сторінках в Instagram, Facebook та в інших соціальних мережах.

2. Відео про рутинні обов’язки військовослужбовців з’являються через тривалий період після їх публікації у першоджерелі. Це також свідчить про тривалий та уважний моніторинг військових ЗС України у соцмережах.

3. Контент-аналіз  “НачШтабу” свідчить про те, що спочатку дописи писали переважно українською мовою. Наразі дещо змінився формат ведення каналу. Адміністратори додали нову рубрику «Думки військовослужбовців» та почали писати виключно російською мовою.

Рубрика “Думки військовослужбовців”.

Отже, якщо вам дійсно цікаво слідкувати за подібними каналами потрібно дотримуватися наступних правил:  

1)  Не слід бути “пацюками чи Павликами Морозовими” та писати доповіді на власних командирів. У більшості випадках страждає рядовий військовослужбовець, а не його начальник.

2)  Не публікувати особисті дані чи дані колег по службі, це точно не принесе користі.

3) Дізнаватися інформацію з першоджерел, щоб не стати жертвою неправильного тлумачення ситуації від “НачШтабу”.

4) Слід критично ставитися до їхнього контенту, котрий викликає емоції. Не забувайте й про те, що метод пропаганди “40 на 60”, придуманий ще Геббельсом, досі працює. Нагадаємо: він полягає у створенні контенту, де 60 відсотків інформації подається в інтересах противника. А після втрати ним обачності, залишок у 40 відсотків використовують для пропаганди. 

     Команда “АМ&РМ” застерігає вас від “співпраці” з сумнівним каналом “НачШтабу”. Звичайно, ми розуміємо, що є проблеми, які потребують вирішення. Здебільшого військовослужбовці йдуть на такі кроки через відсутність комунікації з безпосередніми командирами, але хочемо нагадати вам про те, що кожен з нас — вже є мішенню російської пропаганди. Тож давайте не будемо їхнім інструментом впливу на нас.

Застерігаємо вас!

Не розповідайте службову інформацію тим, кого ви навіть не знаєте – джерелам, які не надають інформації про себе.

No responses yet

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *